Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Τι «δαιμονίζει» περισσότερο το κάθε ζώδιο; by F’Ariel!

Ξωτικά μου, μπορεί να μην έγραψα το πρωί, αλλά αφού μου τη ρίξανε την ιδέα, γιατί όχι; Δαιμονίζονται τα ζώδια; Οεο; Εννοείται!!! Βέβαια, μη βιαστείτε να με κρεμάσετε ανάποδα, επειδή αναφέρω
μια λέξω .. του έξω από εδώ.. Περισσότερο φοβητσιάρα από μένα, δεν υπάρχει.. Αλλά μπορώ να τη χρησιμοποιώ ως μεταφορική έννοια, σωστά;

Προσωπικά δαιμονίζομαι κάθε μέρα, όλη μέρα, σπάνιο πολύ να περάσει μέρα, που να είμαι ήρεμη, χαμογελαστή και ξέγνοιαστη. Πάντα κάποιος θα μου τη σπάσει, θα με ξενερώσει, θα θελήσω να τον ή την βαρέσω και στο τέλος θα με κάνει να παραμιλώ. Γιατί είμαστε και πολιτισμένοι άνθρωποι.


Με το που ξυπνάω δαιμονίζομαι, γιατί με ενοχλεί η φασαρία. Δε μπορώ! Αν υπάρχει χτίστης κάπου εκεί έξω και κάνει θόρυβο, απλά θέλω να τον πυροβολήσω! Βέβαια, μέσα στο μυαλό μου.. Κάνω κακές σκέψεις..
Πάω να πλυθώ και έχει κοπεί το νερό, γιατί υπάρχει βλάβη κάπου στη περιοχή, οι δρόμοι ποτάμια και εγώ με τη τσίμπλα στο μάτι. Και πάω να φύγω και βλέπω, πέντε άτομα πάνω από μια τρύπα! Δαιμονίζομαι τρελά, θα τους πατούσα άνετα με το αμάξι μου! Είμαι κακό κορίτσι!

Είμαι στο φανάρι, έτοιμη να στρίψω και ξαφνικά έρχεται ένας από το πουθενά, μάγκας, βαρύμαγκας, με προσπερνάει και τη κάνει με ελαφρά. Να κάνω μια το τιμόνι, να τον στείλω αδιάβαστο, πάνω σε κανά δέντρο, να δει τα ραδίκια ανάποδα, έτσι ξαφνικά; Δαιμονίστηκα σου λέω κανονικά!
Αλλά και πάλι κάθομαι φρόνιμη γιατί λυπάμαι το αμαξάκι μου, που ακόμα το χρυσοπληρώνω στη τράπεζα-νταβαντζή!

Και κάπως έτσι μπορώ να σας λέω ιστορίες και ιστορίες, που με εξοργίζουν, που θέλω να τραβήξω τις κοτσίδες μου, που πραγματικά θολώνει το σύμπαν όλο και το μόνο που κάνω είναι να δαιμονίζομαι!! Κακές σκέψεις.. πολύ κακές.. Αλλά να που είμαι καλός άνθρωπος.. Εντάξει θα πιω ένα ποτάκι, το κάτι της, έτσι να χαλαρώσω.. και μετά χαμογελώ.. γιατί διαπιστώνω τη τρέλα μου, τη σχιζοφρένειά μου και το πόσο θύμα είμαι.. ως συνήθως! Δε πειράζει.. έχω συνείδηση καθαρή.. αλλά και σκοτεινή..

Για να δούμε και εσάς.. μη νομίζετε πως θα γλιτώσετε έτσι!


Κριός
Εσείς Κριαράκια μου δαιμονίζεστε όταν θέλετε να πάτε κάπου και δε σας αφήνουν. Αρχικά θα κατσουφιάσετε, θα αποχωρήσετε σιωπηλά, στη συνέχεια θα σχεδιάσετε τη τέλεια απόδραση και κανείς μα κανείς δε θα μάθει ποτέ την αλήθεια!

Ταύρος
Όταν πεινάτε δαιμονίζεστε! Πρέπει να φάτε. Και όχι απλά ένα φαί του πεταματού, όλο το σετ. Σαλάτα, κυρίως πιάτο, ψωμί, τυρί και γλυκό για το τέλος. Εννοείται πως όσο αργεί το φαγητό, άλλο τόσο σας φταίνε όλα. Γίνεστε υπερδραστήριοι ξαφνικά! Σωστά;

Δίδυμος
Τα ερωτικά τα ψέματα σας δαιμονίζουν! Θέλετε την αλήθεια, όποια και αν είναι αυτή και επειδή πάντα τη μαθαίνετε είτε με τον έναν τρόπο, είτε με τον άλλον και συνεχίζουν σας να λένε φούμαρα, εκεί το μάτι γυρίζει. Εκεί μπορεί να κάνετε και φόνο! Υποθετικά πάντα..

Καρκίνος
Αν και είστε γλυκά πλασματάκια και ρομαντικά, όταν τη πέφτουν στο σύντροφό σας, δαιμονίζεστε κανονικά. Τέτοια φαντασία δεν έχει ποτέ κανείς,, αφού τα πάντα περνούν μέσα από το μυαλό σας και είστε ικανοί να προχωρήσετε σε αληθινές πράξεις. Τρομάζω!

Λέων
Η απιστία είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να δαιμονιστείτε κανονικά! Εκεί δεν υπάρχει το γιατί και το πώς και να τα πούμε! Έχει σενάρια ταινίας θρίλερ, με πολύ φαντασία και αίμα παντού! Τα μαχαίρια καλό είναι να βρίσκονται μακριά!

Παρθένος
Αχ εσείς παράξενα άτομα που είστε! Αν μπει κάποιος στο σπίτι σας με λάσπες και σας λερώσει τα πάντα έτσι ξαφνικά, μπορεί να τον δαγκώσετε στο λαιμό, σα βαμπίρ! Για τόσο πολύ λέμε. Ναι όποιος φέρει ακαθαρσίες στο χώρο σας, ήρθε και το τέλος του!

Ζυγός
Εσείς, τι θα κάνουμε με εσάς! Αν σας προσβάλει κάποιος μπροστά σε κόσμο, τότε είστε ικανοί να το κάνετε μαύρο στο ξύλο! Εδώ δαιμονίζεστε κανονικά και ακόμα και στη πραγματικότητα θα το χώσετε το μπουκέτο! Αλλιώς.. μήπως όταν σας στήνουν;

Σκορπιός
Πώς επιτρέπονται όλα για εσάς και τίποτα για τους άλλους; Είστε δαιμονισμένοι από μόνοι σας θα έλεγα για αυτό τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Αφού γνωρίζετε σχεδόν τα πάντα, τρελαίνεστε όταν κάποιος επιμένει πως η δική του η άποψη είναι η πιο σωστή! Τότε ήρθε και το τσίμπημα του Σκορπιού!!!

Τοξότης
Η ερωτική η απόρριψη σας δαιμονίζει. Είναι κάτι που σας ξεπερνά και όταν σας λένε όχι, τότε παθαίνετε ένα το κάτι της! Λυσσάτε, πρέπει να γίνει το δικό σας, να κατακτήσετε το στόχο. Να που δε συμβαίνει αυτό; Να πάτε αλλού, παρά να τη βγάζετε έξω από το σπίτι του ατόμου που σας ενδιαφέρει.

Αιγόκερως
Και φυσικά όταν χάνετε λεφτά, τότε δαιμονίζεστε κανονικά! Όταν φεύγουν τα λεφτά από τα χέρια σας, σε οτιδήποτε μη ψυχαγωγικό, τότε, έρχονται τα σκοτάδια. Για αυτό είστε ικανοί να εξαπατάτε τον άλλον και να του παίρνετε και τα σώβρακα στο τέλος!

Υδροχόος
Τι να πω για τη περίπτωσή σας; Δαιμονισμένοι από τη μέρα που γεννηθήκατε ένα πράγμα. Ή θα γίνει με τον τρόπο σας, ή καθόλου! Πάει και τελείωσε! Οι υποδείξεις σας τρελαίνουν, σας φουντώνουν και φωνάζετε, ακούγεστε ως εδώ! Είστε τελειομανής με τη πιο άρρωστη έννοια της λέξης αυτής! Κάποιος να σας βαστάει παρακαλώ..

Ιχθύες
Έχετε κάτι εσείς που βουτάτε στα νερά.. ;;; Η παρέα των δαιμονισμένων! Με τους Σκορπιούς και τους Υδροχόους να κάνετε παρέα.. Θα νιώσετε ο ένας τον άλλον σε βάθος! Η φαντασία σας οργιάζει, επηρεάζεστε εύκολα από τα λόγια των άλλων, εκεί στα σκοτάδια for ever! Όταν είστε σίγουροι για κάτι και σας λένε το αντίθετο, τότε δαιμονίζεστε κανονικά! Πρέπει να έχετε εσείς τη τελευταία τη κουβέντα! Αλλιώς φωνήηηηηηηηηηη πω πω πω.. εγκώμιο απόψε.. χα χα !!!

αυτά.. σας είπα τα τρελά μου και αποχωρώ..

Καλό βράδυ ξωτικά μου..

magicfariel@gmail.com