Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Τα Ζώδια σήμερα 12/02/2015, by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Μιας που σας τα έχω πει όλα, ρώτησα πρωί-πρωί την ανιψιά μου, τι να σας γράψω; Είναι μόλις 11 ετών και η απάντηση που έλαβα ήταν για
τον Έρωτα!!!

Ούτε παιδί μου να ήταν αυτό το κορίτσι, αλλά σίγουρα ρέει μέσα της μια δόση από μένα, είναι και Ταυράκι, τη βρίσκω ασυμμάζευτη στο μέλλον… Μου λέει, «.. είναι ευκαιρία, τις ημέρες αυτές, να κάνει κίνηση και να μου δείξει πόσο του αρέσω..» Πάει η Θεία Ρέα .. πήρε τα χάπια της σε extra δόση, γιατί κάτι μου θυμίζει όλο αυτό, κάτι μου θυμίζει..

Μήπως τελικά το μήλο δε πέφτει μόνο κάτω από τη μηλιά και πάει και λίγο παρά δίπλα;;;

Και καθώς γράφω την έχω δίπλα μου, με παρακολουθεί και με ρωτάει κιόλας τα ακατανόητα.
Συγχρόνως τραγουδώ.. «.. do I wanna know..» γιατί πόσο Έρωτας βρε παιδιά παίζει εκεί έξω;;;

Η ηλικία προφανώς δεν έχει καμία σημασία, αφού από τη στιγμή που τα μάτια βλέπουν, η καρδιά κάνει παιχνίδι, ενθουσιάζεται, ερωτεύεται, ξεσηκώνεται και αποζητάει, γλυκές κουβέντες, φιλιά, ματιές και πολλά περισσότερα.. Βέβαια το κάθε πράγμα στο καιρό του.. αλλά αν από τα 11 μιλάμε για τον έρωτα, απορώ τι θα συμβεί στα 18;;;;

Πάντως έχω δώσει υπόσχεση, όταν θα είμαι 45 θα κυκλοφορώ με την ανιψιά μου, θα βολτάρουμε τις νύχτες και θα ερωτοτροπούμε παρείτσα.. Εγώ με τα πουρό ή τα πιπινάκια;;; Δίλημμα μεγάλο.. αλλά ήδη ξέρω την απάντηση.. Τα μωράκια είναι πιο γλυκά.. Έχουν το μέλι, τι να κάνουμε τώρα..!!! χα χα ..

Καλή συνέχεια σε όλους!


Κριός
Η ημέρα σας είναι ωραία αστρολογικά, αν εσείς χαλαρώσετε, λιγάκι στη ζωή σας. Μη φωνάζετε, μη μιλάτε γρήγορα και αν θέλετε κάτι πολύ, να το ζητήσετε με όμορφο τρόπο. Καλύτερα να ψάξετε επιχειρήματα λογικά για να πετύχετε το σκοπό σας και να αφήσετε τις γκριμάτσες.

Ταύρος
Μια πρόταση θα σας κάνουν σήμερα, μη πω δυο και τρεις. Μπορεί να αφορά ένα νέο project στη δουλειά σας, μπορεί ακόμα και βραδινή έξοδο. Πάντως θα χαρείτε, γιατί σας δείχνουν ενδιαφέρον και εσείς θα έχετε το πλεονέκτημα να επιλέξετε το καλύτερο. Πάνω από όλα κοιτάξτε το συμφέρον σας.

Δίδυμος
Θα σας στριμώξουν σε μια γωνιά και θα σας ρωτήσουν τα πάντα. Εσείς θα πρέπει αυτή τη φορά όμως να δώσετε ξεκάθαρες απαντήσεις, γιατί θα εξαρτηθούν πολλά από τα λόγια σας. Χαρούμενη η ημέρα σας, μη τη χαλάσετε κρατώντας μυστικά ή αφήνοντας ευκαιρίες να σας προσπεράσουν!

Καρκίνος
Βρίσκετε τον εαυτό σας, χαμογελάτε ξανά και σήμερα θα φροντίσετε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των δικών σας ανθρώπων. Τόσες μέρες ήταν δίπλα σας, θέλετε να ανταποδώσετε τις καλές τις πράξεις. Βέβαια, με μέτρο, γιατί αν τους αφήσετε το ελεύθερο, θα σας ζητήσουν λαγούς με πετραχήλια.

Λέων
Από κέφια μια χαρά. Έχετε κάτι κατά νου, κάνετε σκέψεις διάφορες και θα μπείτε σε διαδικασία να τεστάρετε τον εαυτό σας, το σύντροφό σας, τους φίλους σας. Δραστηριοποιήστε πολύ περισσότερο, ευτυχώς θα είστε αισιόδοξοι και οι πράξεις σας θα είναι όμορφες και γλυκές. Ψάξτε για να βρείτε την άκρη.

Παρθένος
Υπομονή χρυσά μου να φύγει και ο Βαλεντίνος και μετά θα επανέρθει το καλό σας το κέφι. Σήμερα το μυαλό σας τριγυρνά στους φίλους σας, αφού έχετε την ανάγκη να τους δείτε, να μιλήσετε και να τους προσφέρετε τις λιχουδιές σας. Μη τεμπελιάζετε και στη τελική αν δεν έχετε χρόνο, μια βόλτα έξω, δεν είναι και άσχημη ιδέα.

Ζυγός
Γλυκά μου σας ξημέρωσε μια καταπληκτική ημέρα. Κάποιος θα σας πάρει τηλέφωνο, θα σας στείλει μήνυμα, πάντως ένα χαρμόσυνο μαντάτο έρχεται κατευθείαν στη πόρτα σας. Και μια απάντηση μπορεί να λάβετε, για μια νέα δουλειά, κάτι που περιμένατε καιρό τώρα. Θετική η ημέρα σας από όλες τις απόψεις.

Σκορπιός
Θα σας έλεγα να μείνετε σπίτι, να κλειδαμπαρωθείτε γιατί η ημέρα από μόνη της θα σας βάλει σε διαδικασίες τρελές, τύπου να χαλάσετε ακόμα και το τελευταίο σας ευρώ. Έξοδα, ανούσια έξοδα, αφού θέλετε να πάτε στα μαγαζιά και να τα σηκώσετε κανονικά! Με μέτρο χρυσά μου και μόνο τα απαραίτητα. Προσοχή!

Τοξότης
Η φαντασία σας στο φουλ. Το ίδιο και οι ψευδαισθήσεις σας. Μέρα που το μικρό θα το κάνετε μεγάλο και κάποιοι θα σας πιστέψουν, κάποιοι όχι και τόσο. Πείτε τα παραμύθια σας όμως εκεί που ποτέ δε θα μάθουν την αλήθεια. Από την άλλη αν τα θέματά σας είναι σοβαρά και αφορούν τη δουλειά σας, καλύτερα να χρησιμοποιήσετε λογικά επιχειρήματα και τίποτα άλλο!

Αιγόκερως
Υποψίες, καχυποψίες και πάει λέγοντας το πράγμα. Νιώθετε πως σας έχουν στην απέξω και πως συμβαίνουν διάφορα πίσω από τη πλάτη σας. Μπορεί να είναι έτσι, μπορεί και όχι. Ψάξτε το αν σας κάνει κέφι, από την άλλη αδιαφορήστε γιατί στη τελική δε χρειάζεται ούτε να γνωρίζετε τα πάντα, ούτε όλα σας αφορούν άμεσα!

Υδροχόος
Σήμερα θα είστε πιο κοινωνικοί από ποτέ. Κανονίστε από νωρίς, να είστε με φίλους, να βγείτε έξω, να βολτάρετε και γενικότερα να επικοινωνήσετε μαζί τους. Οι ιδέες τους θα σας χαροποιήσουν ιδιαίτερα, αφού οι γνωριμίες σας είναι συνήθως και πολύ απαραίτητες τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και σε επαγγελματικό. Μήπως να αφήσετε τον εαυτό σας ελεύθερο και να εκφραστείτε κάπως διαφορετικά;

Ιχθύες
Δύσκολη ημέρα σήμερα για εσάς, όχι επειδή θα έχετε τα ψυχολογικά σας, αλλά γιατί θα σας τη πέσουν όλοι και δε θα καταλάβετε τους λόγους και ναι θα επιτεθείτε πάλι πίσω και ότι προκύψει. Μπορεί να έχετε δίκιο σε πολλά, αλλά δε το βλέπουν ακόμα οι δικοί σας οι άνθρωποι. Αφήστε το χρόνο να δείξει, όλα θα φανούν στη πορεία.. Η αλήθεια άλλωστε ποτέ δε κρύβεται!

magicfariel@gmail.com