Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Τα Ζώδια σήμερα 10/02/2015, με λίγες λέξεις, by F'Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Σας εξομολογούμαι πως άλλαξα συνήθειες μέσα σε μια βραδιά, άλλαξα
σπίτι, κρεβάτι, ώρες και βασικά έχω χάσει τα πάντα! Τις σκέψεις μου, τη γωνίτσα μου, το σκύλο μου.. Προσαρμόζομαι εύκολα.. αλλά θέλω λίγο χρόνο ακόμα.. γιατί προέχει ο ύπνος και η ξεκούραση σε όλα τα επίπεδα..


Πόσο μου αρέσει που χιονίζει, Κηφισιά είναι αυτή, το χωριό μου, my magic place!

Χρόνια ατελείωτα, θα πάω στο ίδιο το παράθυρο, θα κοιτάξω ψιλά το ίδιο πεύκο και τη λάμπα, με την ίδια αγωνία.. Χιονίζει;;; Τι 38, τι 18; Σωστά;;;

Και εκεί που ξυπνούσα στις 6 το πρωί, τώρα δε μπορώ, επανήλθα στα φυσιολογικά μου.. Καταστροφή γιατί πότε θα γράψω ζώδια για τα ξωτικούλια μου;;; Αυτό είναι ένα θέμα.. Με πολλές ερμηνείες τελικά.. Η θαλπωρή της μαμάς, μια και μοναδική..


Και σας αφήνω τώρα ... πάω να απολαύσω το πρωινό μου, το καφεδάκι μου και το χιονάκι που πέφτει τόσο ρομαντικά..

Καλή συνέχεια σε όλους...


Κριός
Σταματήστε το σουρτούκεμα.

Ταύρος
Ξεκουραστείτε, το έχετε ανάγκη!

Δίδυμος
Βρείτε την άκρη με τη πάρτη σας!

Καρκίνος
Φροντίστε τον εαυτό σας!

Λέων
Αντιμετωπίστε τη πραγματικότητα!

Παρθένος
Ερωτευτείτε σα να μην υπάρχει αύριο!

Ζυγός
Πιο επικοινωνιακοί, μη κλαίγεστε!

Σκορπιός
Να γίνετε πιο φιλικοί.. Ο Κρόνος έφυγε!

Τοξότης
Ζήστε τις φαντασίες σας! Δεν έχετε άλλη επιλογή

Αιγόκερως
Οργανωθείτε και βάλτε προτεραιότητες!

Υδροχόος
Εξαφανιστείτε και άλλο.. μπορείτε!

Ιχθύες
Δώστε αγάπη στο σύντροφό σας!


magicfariel@gmail.com