Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Τα Ζώδια σήμερα 17/09/2014 by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Νιώθω κάτι σα τη Χιονάτη.. Σίγουρα με έχει μαγέψει η κακιά η μάγισσα, αφού κοιμάμαι, κοιμάμαι, κοιμάμαι.. Νάνοι δεν υπάρχουν ούτε να με ξυπνήσουν, ούτε να με βοηθήσουν, ούτε να
φτιάξουν το δρόμο για το πρίγκιπα που θα με σώσει..
Απλά είμαι ξαπλωμένη και κοιμάμαι.. Το μυαλό μου είναι μαγεμένο, δεν ονειρεύεται πια. Το σώμα μου το ίδιο, δε κουνιέται ούτε καν. Η καρδιά μου άλλαξε χρώμα, έγινε μπλε. Δε χτυπάει. Δεν αγαπάει. Δε ποθεί.


Το πέτυχε το σκοπό της η μάγισσα. Με εκτόπισε, είμαι out of the game. Για να λυθούν τα μάγια, ένα είναι το μυστικό. Εσύ!

Πρίγκιπά μου, διάβασε τα λόγια μου, ακολούθησε το μονοπάτι μου, έχω αφήσει λέξεις παντού.. Όλες καταλήγουν σε εμένα. Έλα σώσε με.. Είμαι κρυμμένη κάπου μέσα στο δάσος. Άσε την αγάπη, αυτή ξέρει πού να σε οδηγήσει.. Άφησε το μυαλό ελεύθερο, η φαντασία είναι το καλύτερο σημάδι.. Μύρισε γύρω, κάπου θα νιώσεις το άρωμά μου.. Έλα να με βρεις… μην αργείς.. πεθαίνω.. και η μάγισσα κάνει party… !!!



Κριός
Βασικά τα έχετε κανονίσει όλα για σήμερα. Να όμως που δε θα προλάβετε και θα αρχίσουν να γκρινιάζουν οι δικοί σας οι άνθρωποι. Θα σας πρότεινα, να αναβάλατε κάποιο από τα ραντεβού σας, γιατί και η ημέρα σας θα είναι δύσκολη επαγγελματικά και συναισθηματικά. Με άλλη διάθεση ξεκινάτε, αλλιώς θα καταλήξετε. Το νου σας!

Ταύρος
Κάτι σα ρομπότ. Τόσες πολλές εκκρεμότητες μαζεμένες, θα τρέχετε όλη την ημέρα και δε θα φτάνετε. Μπορεί να πελαγώσετε, μπορεί να πέσετε ακόμα και στα πατώματα, όμως το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό και θα νιώσετε τέλεια. Μη σας πιάσει πανικός, είστε ικανοί για τα πάντα. Ξεκινήστε πουρνό-πουρνό!

Δίδυμος
Θα σας πιάσουν τα ψυχολογικά σας και θα βγείτε έξω στην αγορά και καταστροφή. Σας βλέπω να κάνετε ψώνια, ανούσια που σίγουρα θα μετανιώσετε από αύριο. Πείτε σε κάποιον φίλο ή φίλη να σας μαζέψει, γιατί τα χρήματα αυτά, τα έχετε προγραμματίσει για αλλού. Συγκρατηθείτε, για να μην έρθουν τα χειρότερα!

Καρκίνος
Πολύ θετική η ημέρα σας, νιώθετε πιο δυνατοί από ποτέ και από νωρίς το πρωί θα κάνετε μια λίστα με όλα αυτά που έχετε να κάνετε. Η ποικιλία θα υπάρξει, αφού και με το σπίτι σας θα ασχοληθείτε και με τη δουλειά σας. Αν σας δουν κεφάτους, θα σας βοηθήσουν για να τελειώσετε μια ώρα αρχύτερα. Επιτέλους σταματήσατε τη γκρίνια!

Λέων
Αρνητική φαντασία. Έτσι το λέω εγώ. Το μυαλό σας πάλι θα πάρει ανάποδες στροφές και θα αρχίσει να σκέφτεται τα απίστευτα. Πριν αντιδράσετε και πείτε κουβέντες που δε θα μπορέσετε να τις πάρετε πίσω, σκεφτείτε καλά και κάντε μια έρευνα. Τα φαινόμενα πολλές φορές απατούν. Συγκεντρωθείτε και σοβαρευτείτε!

Παρθένος
Είστε πολύ ανεβασμένοι ψυχολογικά και αυτό που θέλετε πολύ είναι αλλαγές. Βαρεθήκατε να κυνηγάτε τα ίδια και τα ίδια, πρέπει το σκηνικό να γίνει πολύ διαφορετικό αυτή τη φορά. Κυνηγήστε τα όνειρά σας, τα πιστεύω σας, όμως επειδή η καρδιά σας το λέει αληθινά και όχι για να αποφύγετε κάποιες αποτυχίες..

Ζυγός
Γλυκά μου κάτι θα γίνει σήμερα που θα γίνετε έξαλλοι! Δε θα σας βαστά κανείς, ούτε καν οι αλυσίδες. Κάτι θα μάθετε? Κάτι θα δουν τα ματάκια σας? Πάντως θα βγείτε από τα ρούχα σας κανονικά και θα πρέπει να συγκρατηθείτε οπωσδήποτε. Αν αντιδράσετε, θα εκτεθείτε, θα καταστρέψετε ότι έχετε φτιάξει ως σήμερα. Ψυχραιμία..

Σκορπιός
Ρομαντικοί πολύ θα είστε σήμερα και θα εισβάλει και ένα άτομο μέσα στο μυαλό σας, πάει όλα ροζ, πολύ ξαφνικά.. Η διάθεσή σας ευτυχώς είναι καλή και θα το ξανά πω, αυτός είναι ο μήνας σας. Πρέπει να συμβούν τα πάντα. Έρωτας, δουλειά, χρήμα, νέες συνεργασίες. Κάντε ότι λέει η καρδιά σας. Πολύ σημαντικό αυτό!!!

Τοξότης
Δύσκολη η ημέρα σας, γιατί θα μάθετε κάτι, ένα νέο για έναν άνθρωπο που αγαπάτε πολύ και θα στεναχωρηθείτε απίστευτα. Κάποιο πρόβλημα έχει, μπορεί να είναι υγείας, μπορεί οικονομικό και ενώ βρίσκεται κάθε μέρα δίπλα σας, δε γνωρίζετε τίποτα. Μη κάνετε το λάθος να ανοίξετε κουβέντα. Αφήστε να έρθει απο μόνο του..

Αιγόκερως
Απολαύστε τη σημερινή ημέρα και την αυριανή γιατί έρχονται μπουρίνια. Όλα βέβαια μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε, δε φοβάμαι για εσάς. Βγείτε στην αγορά, πάρτε κανένα δωράκι για τους φίλους σας, για την οικογένειά σας και προσφέρετε αγάπη, όπου πιστεύετε ότι το αξίζουν. Βάλτε και λίγο τον έρωτα στη ζωή σας.. Ξεχνιέστε!

Υδροχόος
Πιστεύω τις δουλειές σας να τις έχετε τακτοποιήσει όλες και να μην έχετε αφήσει εκκρεμότητες παντού. Ναι μεν είστε γάτα με πέταλα, όμως αν δεν υπάρχει καλή οργάνωση, τσάμπα κόπος. Βοηθήστε για να σας βοηθήσουν. Δείξτε το καλό σας το χαρακτήρα. Χαμογελάστε και απολαύστε την ημέρα σας. Και μη τρώτε ότι να’ναι..!!

Ιχθύες
Άκρως ερωτικούς σας βρίσκω σήμερα. Όλο ματιές, βλέφαρα, χαμόγελα, τι έγινε? Σας τσίμπησε κάτι στον ύπνο σας? Πάντως μέσα στις γλύκες θα είστε και αυτό σημαίνει σεξ. Για προχωρήστε στο επόμενο πονηρό σας σχέδιο, γιατί μόνο με το βλέφαρο δεν έπεσε ποτέ κανείς.. Ένα κουτί με σοκολατάκια. Μερικά λουλούδια.. Λίγη ρομαντζάδα..

magicfariel@gmail.com